Zveme vás na debatu s laureáty Cen Neuron 2019

Nejlepší čeští vědci se představí veřejnosti na debatě

Matematik, o jehož výsledky se opírají i nobelisté, a který si hraje s čísly jako málokdo na světě. Biolog, který vysvětlil světu, proč jsou rostliny odolnější než lidé. Mladý fyzik, který zkoumá zánik hvězd nebo talentovaný lékař, jehož nekonvenční postupy mohou pomoci v boji proti rakovině.
Seznamte se osobně s vědci, kteří mění naši budoucnost!

Zveme vás na originální debatu s osmičkou nejlepších českých vědců a vědkyň, laureátů jubilejních 10. vědeckých Cen Neuron. Poodhalí vám nejen svůj výzkumu, ale také své inspirující osobní příběhy. Večerem vás provede Ondřej Cihlář z VOSTO5.

REGISTRACE NUTNÁ NA rsvp@nfneuron.cz.
Těšíme se na vás!

Mediálními partnery debaty jsou: Česká televize, Deník N, Reportér, Hospodářské noviny, Vesmír.

NOVINKY & AKTUALITY

Nečekané objevy, šťastné náhody,
tvrdá práce i splněné sny.

Seznamte se na Colours of Ostrava s účastníky dobrodružných Expedic Neuron

Důkaz o nejhlubší zatopené propasti světa, objev nového druhu krokodýla či nález jedno z nejstarších mayských měst. U těchto i mnoha dalších objevů stála Expedice Neuron. Nyní máte možnost si na Colours of Ostrava přijít poslechnout o dvou zásadních objevech, které Expedice Neuron pomohla realizovat.

Gratulujeme Jiřímu Frimlovi k prestižní rakouské ceně FWF Wittgenstein

Jako první Čech v historii převzal ve čtvrtek večer biolog a laureát ceny Neuron 2019 prestižní rakouskou cenu FWF Wittgenstein. Jedná se o nejvýše dotovanou cenu Rakouska. Na svůj další zkoumání rostlin a jejich mechanismu růstu tak získá celkem 1,7 milionů eur.

Komunikace, prevence, edukace: Neuron debatoval o budoucnosti zdraví v Opero

Pětice odborníků a odbornic přijala pozvání ke společné debatě Budoucnost zdraví z cyklu Společnost 4.0 v elegantních prostorách Opero. To bylo také společně s Nadací Neuron a Aspen Institute CE organizátorem večera. Panelisté nahlíželi otázky nadčasového a aktuálního tématu – budoucnost zdraví v kontextu vlivu moderních technologií a inovací.